Csoportos órák           Ingyenes pilates videók            Online órák             Személyi edzés

 

  • Original Pilates: Az órán elsősorban a hagyományos talajon végezhető pilates gyakorlatok pontos kivitelezésére helyezzük a hangsúlyt megerősítve a tartó izmokat, felkészítve ezzel a testet a nagyobb erőnlétet igénylő gyakorlatok kivitelezésére. Bővebben a módszerről.

                   

  • Hot Pilates: Felfűtütt teremben hajtjuk végre a pilates gyakorlatokat, előidézve ezzel a szervezet fokozottabb méregtelenítését, az izmok, inszallagok nyúlékonyágát. A meleg hatására könnyebben bemelegednek izmaink, rugalmasabbá válnak, ami megvédi testünket a sérülésektől. Teljes testet átmozgató mozgásprogram, amivel az óra végére friss oxigénhez juttatjuk valamennyi sejtünket. (nyáron szünetel)

 

  • Yogalates: A kelet és nyugat találkozása, a jóga és a pilates ötvözete, melyben a talajgyakorlatok mellett megjelennek az állóképességet, koncentrációt igénylő állógyakorlatok is. Az állógyakorlatok között a hatha jóga közkedvelt gyakorlatait meghatározott ismétlésszámmal végezzük.

 

  • Hot Yogalates: A Bikram jógához hasonló mozgásforma, melyet felfűtött teremben végzünk. A Hot Yogalates 24 jóga és pilates gyakorlatból áll, ahol minden gyakorlatot kétszer ismétlünk és meghatározott ideig kitartjuk, a lehető legpontosabb kivitelezésre törekedve. Ennél a mozgásformánál is érvényesülnek a melegben végrehajtott gyakorlatok jótékony hatásai: rugalmasság, nyúlékonyág, méregtelenítés (hatékonyan lép fel a cellulitisz ellen), testünk friss oxigénnel való feltöltése és nem utolsó sorban korlátaink folyamatos feszegetése, átlépése. (nyáron szünetel)

 

  • Flow yogalates: A jóga és pilates gyakorlatait egymásból áramoltatva hajtjuk végre. Egy gyakorlatot nem ismétlünk meg többször, hanem mindig egy következőre váltunk. A gyakorlatok fokozatosan meghatározott sorrendben épülnek egymásra, ahol a cél, hogy az óra végére egy komplett mozgássort tudjunk végigtornázni.

 

  • Senior pilates: Az idő előrehaladtával testünk természetes változásokon megy keresztül, melynek egyik legjellemzőbb tünete a gerinc rugalmasságának csökkenése, az ízületek merevsége. A Pilates gyakorlatok rendszeres végzésével az ízületek lazulnak, a merev gerincet pedig egyedülálló módon tudjuk megmozgatni, ezzel napról-napra csökkentve az esetleges fájdalmakat.

 

  •  Kismama pilates: Tudatos mozgás a terhesség 12. hetétől a terhesség végéig. A gyakorlatok jótékonyan hatnak terhesség alatt jelentkező gerincproblémák, hátfájás megelőzésére, a hátizomzat megerősítésével, és a folyamatos súlypontváltozás ellensúlyozására, egyensúlygyakorlatok végzésével. A mozgás serkenti a vérkeringést, ami friss oxigénhez juttatja a babát és nagy hangsúlyt kapnak a csípőnyitó gyakorlatok, melyek megkönnyítik a szülést.

 

  •  Baba-mama pilates: Szülés után sem kell nélkülöznötök a közös mozgás örömét. Gyermeked 2 éves koráig lehetőségetek van együtt élvezni a mozogás örömét, mélyítve ezzel az anya-gyermek kapcsolatot, ami hozzájárul a biztonságos kötődés kialakulásáshoz. Bizonyos gyakorlatoknál „súlyzóként” segítik az anya edzését.  A torna során és a szemkontaktust lehetővé tevő gyakorlatok alatt rámosolygunk, beszélünk hozzá, elősegítve a vizuális inger feldolgozását végző agyi területek fejlődését. A nagyobb gyermekek utánzás révén bekapcsolódhatnak a mozgásba vagy anyjuk közelségét élvezve játszhatnak a teremben. (nyáron szünetel)

Pilates, Hot pilates, jóga, Hot jóga, Senior pilates, Kismama pilates, Baba-mama pilates - Dunakeszi, Göd, Sződ, Vác

 Keresned sem kell!